Isoniemestä Iin Röyttään leijahiihtäen
Tämä oli kevään 2024 viimeinen leijahiihtoretki. Jäänpinta oli jäinen, eikä lunta ollut juuri missään. Eemilin idea oli mennä Maakrunnille tai Ulkokrunnille, mutta kun olimme menneet muutaman kilometrin, niin molemmat olivat sitä mieltä, että Krunnit saisivat jäädä odottamaan seuraavaa kevättä. No varasuunnitelmaksi valikoitui Iin Röyttä, mikä on varsinainen veneilijöiden tukikohta. Siellä on useamman veneseuran tilat. Kävimme paistamassa makkarat saaren pohjoispäässä sijaitsevassa päivätuvassa. Samoin kuin Kropsun saarella, niin polttopuut ovat melkoisia halkoja, jotka pitää itse sahata ja halkaista. Makkaran paiston jälkeen kävimme vähän pyörimässä ja katselemassa paikkoja.
Tänne olisi kiva tulla kesällä veneellä.
Tsekkaa video meidän Youtube kanavalta.
https://www.youtube.com/channel/UCvM-HY71wmHi92goWhham1w
Seuraa meitä myös Instagramissa ja Tiktokissa:
https://www.instagram.com/apex.adventures.official/
https://www.tiktok.com/@apex.adventures.official
Kirjoittaja: Mikko




Kommentit
Lähetä kommentti